Neko
Full Member
Creature of the Night
Only people with no imagination hide in reality!
|
Post by Neko on Nov 3, 2009 11:07:30 GMT -7
Hello PotW2.
My birthday is coming up and like last year I am going to plan a birthday chat with all my friends online. But this year I want to make it bigger. So anyone who feels like to enjoy some good time online and meet new people is welcome for my birthday chat. The birthday chat will open on November 25 officially.
But because it is falling on a wednesday, some people may not be able to come around. The chatroom will also be open on Thursday, Friday and Sunday (Evening). The exact time and location will follow soon.
I hope to see you all around on my birthday.
And for the Dutchies: Hallo PotW2,
Mijn verjaardag komt eraan en net zoals vorig jaar ben ik van plan een verjaardags chat te organiseren voor mijn online vrienden. Maar dit jaar ben ik van plan het grootser aan te pakken. Dus als je het leuk vind om een gezellige tijd online door te brengen en nieuwe mensen te leren kennen, dan ben je van harte welkom op mijn verjaardag chat. De verjaardag chat zal officieel open gaan op 25 november.
Maar omdat het op een woensdag valt, kunnen sommige mensen misschien niet langs komen. De chat zal daarom ook open zijn op Donderdag, Vrijdag en Zondag (avond). De exacte tijden en de locatie zullen snel volgen.
In de chatroom zullen er verschillende tweetaligen aanwezig zijn en er zal een aparte ruimte zijn voor alleen nederlands sprekenden.
Wees erbij en ik zie jullie graag op mijn verjaardag
|
|